Dagens outfit/ Hundmåndag

Dagens outfit: hoddie (Express) från Puppia, halsband från LUXO, koppel (Spring) från Puppia och randig rosett :)
1

Som vanligt tyckte Kingen att det var väldigt kul att få följa med till skolan :)
3
Vi började dagen med att gå på skogspromenad...
2
jack russeln Oliver och Kingeling :)
4
mittelspitzen Glittra och Kingen :)
Efter promenaden hade vi en SKOJ-lydnads klass1-"tävling"..
5
Kingen slappar efter momenten. Inkallning är roligast.
Men apport är tråkigt, vrf ska jag hålla i en tråkig apportbock när husse har en boll i fickan?? ;)
Efter lydnaden blev det agility-"tävling".. :)
1
Kingen
älskar att hoppa över agility-hindren, men "däcket" är lite läskigt.. :p
2
Balansen är rolig
:D
3
A-hindret är också kul
:)
4
Agilitytävlingens vinnare:
duktiga tibbetanska terriern Diva! :D

Såfort vi kom hem hoppade Kingen upp i sängen och somnade, och där ligger han kvar ännu :D
xoxo


Kommentarer
Postat av: lisa den store

haha ja, jag förstår verkligen varför! han är ett litet as ^^ jag tycker att vi ska typ fika? iaf gbg ! och sen vill jag se hur du bor hos din far .. och så vill jag se hur du har fått det hos din mor också ! humhum. och du måste se hur jag har det i skogen. shit , vi har ju mkt att göra :S haha ! men jag hör av mig på onsdag, din torsk. eller i morgon kanske det blir . aja , xoxo ! :D

2009-05-19 @ 09:03:06
URL: http://ohlily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0