Dagens outfit

Dagens outfit är en hoddie från Puppé, en vit rosett och ett nithalsband med blingbling-charm :)
- Idag kände jag lite skuldkänslor för att Kingen inte fått jobba så mycket med sin nos i veckan, så det blev spår i skogen och godis gömt på godisstenen idag. Kingen älskar att få jobba med nosen och han blir även mycket trött. Så nu ligger han och sover som en stock i sängen.. :D
  
Lite aktivering med Donna har jag också hunnit med. Freestyleträning och lite lydnad blev det idag, och om jag får säga det så tycker jag att hon är jätte duktig. Jag tror att hon var en lydnads-border collie i sitt förra liv :D Hon går jätte bra fot och några snedsättanden blir det aldrig (tillskillnad från Kingen som alltid sätter sig snett xP)..
xoxo

1
Kingeling poserar med dagens outfit :)

Kommentarer
Postat av: marie och spencer

Han är så stilig! :)

2009-05-14 @ 09:47:18
URL: http://naken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0