Dagens outfit

Dagens outfit är en hoddie (Americana Camo) från Puppia, ett halsband (Little Pirate Collar) från Puppy Angel och en hemmagjorde jeansrosett med döskallar..
1 - huvudbild
Visst är jag snygg!
2 - helbild
Jag saknar Kingens puff-ben, men gjort är gjort xD
3 - helbild nr2
Nu när puffarna är borta syns Kingensfelvinklade ben mycket mer xP
4 -
"Morran" var på besök i mitt rum idag igen, till Kingens förskräckele. Av någon anledning är han skitskraj för de små valparna och gömmer sig i sin fottölj när de kommer på besök i rummet x)

Ha det så bra! Nu ska jag välja vad Kingen ska ha på sig iorgon,
eftersom han ska få följa med till skolan imorgon, roligt :) xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0