Dagens outfit

Dagens outfit är hoddien (Americana Camo) från Puppia, döskallehalsband (Little Pirate Collar) från Puppy Angel och en blå rosett med vita stjärnor på :)
Imorgon skall Kingeling följa med till skolan som vanligt, och jag hoppas verkligen att det blir fint väder då vi skall vara ute hela dagen.. Men bara därför kommer det säkert regna hela dagen ;)
xoxo
1
Är jag inte cool?? ;)
2
Posering :)
3
Puppia-posé ;)

Resultat från gårdagens utställning:
På utställningen igår var det underbart väder och förutom massa hästar såg jag flera hundar b.la. chinese crested, chihuahua, jack russel mm.
Ramida fick 37p, alltså en nedgång från föregående 38p. Men precis som på hundutställningar har dommare olika värderingar. Men eftersom denna utställning bara var inoffeciell så räknas inte dessa poäng och hon ska växa till sig mycket mer, så förhoppningsvis kommer hon att ha blivit "finare" till den stora offeciella utställning som vi ska på i sommar :)
häst
Jag visar Ramida :)

Kommentarer
Postat av: Simone & Nellie

Hehe tack :) Kingen är lika söt som vanligt!!

2009-05-17 @ 18:42:18
URL: http://everlastinglove.webblogg.se/
Postat av: Fiona

Kul att det gick (ganska) bra på utställningen. Själv rider jag, men har aldrig varit på hästutställning - hundutställningar däremot! Va fin bloggen har blivit!

Kram

2009-05-18 @ 07:19:43
URL: http://spoilme.blogg.se/
Postat av: lisa den store

hallå jimmie min mamma har skaffat en till hund.. en chiperk? aja, jag vet inte hur det stavas men den är liten och svart och söt xD

hur har du det btw? :) och var ska du hitta på under kristiflygre? vi kanske kan ta och ses? :D kraaaaam på dig din fisk!

2009-05-18 @ 14:23:37
URL: http://ohlily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0