Dagens outfit

Dagens outfit är en sele (Spring Harness) från Puppia, med tillhörande koppel och en rutig rosett :)
1
Idag skall jag på hästutställning och ställa ut en våra Nordsvenskar, Ramida. Detta är tredje gången som jag ställer ut henne. Det bästa jag vet är hundutställningar, men eftersom jag inte kan ställa ut Kingen (han är kortklippt, för stor och har ett litet tandfel) eller Donna (som är av jakttyp), så är hästutställning det närmaste jag kommer i utställningsvärlden.. ;)
2
Ramida, på en utställning i sommras.
Hon fick då 38p (silver), förhoppningsvis får hon ännu bättre idag :)

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Missa inte den underbara tävlingen i bloggen! Du har chans att vinna ett valfritt hundhalsband från Small To Big :)

2009-05-16 @ 19:07:18
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0