Var är Kingen??

Efter en jobbig promenad i en snöig skog, slappade jag, Donna och Kingen framför TVn. Mitt i reprisen av Ugly Betty ser jag att Kingen inte ligger i soffan längre. Min första tanke är att han är på köksbordet, så jag flyger upp och springer ut i köket.. Men där var ingen Kingeling.. Då sprang jag till hallen där hans matsäck finns och tänkte att nu har han väll ätit sig till döds, men ingen hund där heller. Då kom jag och tänka på min lillebrors gosedjur som Kingen brukar vilja äta på, så jag sprang upp för trappan och in i rummet för att hitta: Kingeling sovandes i min lillebrors sackosäck, och inget gosedjur var uppätet.... Slutet gott, allting gott  :D 

king
Oskyldig... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0