Hundtestet!

Hundtestet! 

ALLA MED HUND SVARAR!

king

Vad heter din hund?
Kingen


Varför valde du just det namnet och vilka andra namn funderade du på?
Han heter Ice Age´s Fairy King i stamtavlan, så jag ville ha något som matchade det namnet. De som ägde han innan mig kallade han för Rambo, och till det namnet levde han verkligen upp till. Men jag ville ge han "ett nytt liv", så det blev Kingen, som har verkligen lever upp till nu..  :D

När är din hund född?
27 dec 2003

Vilken ras är den och vilken färg har den?
Amerikansk Cocker Spaniel, Svart med vitt på bröstet..

Vart köpte du hunden och vad kostade den?
Tranemo, 4 000kr (omplacering)

Varför valde du just den rasen?
Jag ville ha en aktiv, mindre, "pälshund" som jag kunde tävla med..

Har du deltagit i några tävlingar med hunden?
Freestyle klass 6+ på My Dog..

Är hunden rädd för något?
Vissa människor som påminner om hans förra ägare..

Vill du ha fler hundar av samma ras?
Ja..

Kan hunden några konster och lydnad?
Massor..
t.ex.

Freestyle
slalom, åtta, vinka, krama, dansa, hopp över ben, mellan, mm..
Agility
alla hinder...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack :) Joo, de e nästan min med i princip :O Bara ställt ut 2 gånger inoff, men jämfört med dom andra så ser han utt som en jätte ..fast en snygg sådan :P haha, men vi får väll se hur de går i framtiden :) Har lite planer på freesyle och snart ska vi börja med agility och tävlingslydnad. Såg att du också höll på med de :) Jaa, älskar verkligen hans päls när de e bra väder annars e de pest ..kräver sjukt mycket underhåll! De e typ det enda man kan ångra sej om ibland :P

2009-03-13 @ 13:58:39
URL: http://emmmzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0