Dagens outfit

Dagens outfit är en tröja från Theo och ett "diamant"-halsband.

Igår när jag satt och tittade på melodifestivalen fattade jag ingenting. Hur kunde Af Ugglas komma 2a?? Och den bästa av dem alla: Sarah Dawn Finer, nästan inte få några poäng alls av svenska folket!? Jaja, som tur var blev ju Ugglan "bara" 2a, och Sverige får bli representerade av operasjungandes Malena Ernman i Eurovision. Hon var absolut ingen favorit, men bättre än Caroline :D

king
Kingen såg mycket undrande på mig igår kväll när jag skrek: NOOOO!!
- när Caroline Af Ugglas fick så höga poäng av svenska folket.. :D


Kommentarer
Postat av: Sofia och vovvarna!

Haha! du var inte ensam om att skrika NOOOOO när Caroline fick näst mest poäng av svenska folket! vi var ett helt gäng som skrek RAKT ut! :P

2009-03-15 @ 19:31:08
URL: http://thulasana.blogg.se/
Postat av: kirre

Vilken underbart söt vovve =)

Min mamma har engelska cockrar. så pälsarna ligger mig varmt om hjärtat. vad det gäller melodifestivalen så hade du en till här som satt och "svor" för att det blev så kassa poöng för sarah. ja what to do? melodifestivalen är ju inte direkt kända för att låta rätt låt vinna.

2009-03-16 @ 09:33:33
URL: http://tasslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0