Dagens outfit

Dagens outfit är ett halsband av märket MacLeather och en mörkblå tofs med rosett..
 
Idag hittade jag och vovvarna en ny stig i skogen och vi gick minst en timme i skogen, härligt!! :D
Fastän Donna bara har ca: 3veckor kvar tills hon ska föda, springer hon omkring som en galning, hon hittade till och med en gammal vante som hon sprang omkring med tills jag fick tag på henne ;) Kingen däremot var inte lika lycklig, självklart är det kul att springa omkring i skogen och lukta efter diverse smarrigheter, men det är jobbigt att hoppa omkring bland granris och nerfallna träd när man inte har lika långa ben som Donna..


oufit
Kingen kör en Carola, med vinden i pälsen.. :D

outfit
Kingen poserar på "godis-stenen". På denna stenen brukar jag gömma godis i springorna,
så får Kingen sedan lukta till sig dem. Ett jätte bra tips för nosaktivering..

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Tjusig som alltid! Haha, det ser verkligen ut som om han står på en scenkant med fläkten nedanför :D

Vad cool Donna är som är så aktiv in i det sista! Ser fram emot gulliga valpbilder :)

Nu finns min rakade spinkis äntligen att beskåda i bloggen ;) Kram!

2009-04-01 @ 00:08:26
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Simone & Nellie

hihi så söt!

Han har så härlig päls!

2009-04-01 @ 16:58:05
URL: http://everlastinglove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0