vi hittade något i brevlådan :)

De efterlängtade tidningarna från SKK kom idag, HUNDSPORT och BRUKSHUNDEN :D
På framsidan av HUNDSPORT står det att det skall vara ett reportage om Freestyle! ROLIGT :)
tidningar!
Men så fanns det även ett kuvert från Pupstore.
Vad är detta tänkte jag? Jag har inte beställt något..
Men så kom jag på att jag fått ett mejl från Pupstore, att de skulle dela ut tröstpriser till 10st av de som inte vann Pupdog2009 och att jag skulle skicka min adress :D
pupstore
Det var dessa söta hund-kakor från Pawsitively Gourmet.
Finns att beställa på www.pupstore.se!
kakor
Kingen fick smaka på den lilla sjömans-gubben, och slukade sina bitar fort :)
Kingen ger kakorna 9tassar av 10 möjliga!
kingen äter kaka
Resten av gubben, och den andra kakan väntar vi med till ett senare tillfälle :D
xD

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0