Idag

Idag tog jag och Kingen bussen till gbg där vi träffade min kompis Josefin och berner sennen Bellis, som Kingen aldrig träffat förut men har blev helt förälskad i henne :) kärlek vid första ögonkastet?

Hemma regnade det så jag packade ner regnkläder till Kingen, men i Göteborg var det jätte skönt väder. Lite molningt och blåsigt men fortfarande varmt, perfekt hundväder :)
1
Kingen på bussen där han flörtade med en liten papillon ;)
I Göteborg åkte först spårvagn till Haga för att fika, men där fanns det ingen bra plats för att fika med hundarna (Bellis tar ju lite plats) så vi åkte till Slottsskogen istället där vi fikade på en mkt hundvänlig uteservering :)
2
Bellis
och Josefin :)
3
Kingen
med dagens outfit: sele (HOMERUN NAVY) från Puppia, med tillhörande koppel och blå rosett
:)
3
söta
Bellis :)
4
jag och
Kingeling :)
5
Bellis
tyckte att det blev lite varmt, men under bordet var det tydligen skönare
;)
6
Bellis
och Kingen klättrar i träd
;P
7
Bellis, Josefin
och
Kingeling :)
8
Efter slottsskogen blev det shopping på
Hundskafferiet :)
9
Bellis
på spårvagnen tillbaka till stationen..
Tack för en (h)underbar dag Josefin och Bellis :) <3
9
en något trött Kingen på bussen påväg hem ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0