Idag

Idag visade jag våran nordsvensk Ramida på hennes 2års premering. När vi var inne i ringen började det att spöregna så jag såg inte framemot att springa i mina gympaskor, men som tur var halkade jag inte ;) Trots det dåliga vädret fick gick det strålande (ordvits?) hon fick 39poäng, vilket är en uppgång från senaste utställningen då hon fick 37poäng. Och hon blev placerad 2a i sin grupp :) jätte nöjd ^^
ramida^^
Ramida :)
Hundarna fick stanna hemma men min farfar kom hem och promenerade med hundarna till Kingens stora förtjusning. Han älskar nämligen min farfar ^^
donna  deava  kingeling^^
       Donna                      Deava                    Kingeling

Hoppas att ni har det bra, i regnet ^^
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0