Idag

Idag åkte jag och Kingen ner en snabbis till Gbg för lite shopping och freestyleträning med störning. Vi hade ganska tur med vädret eftersom det inte började regna riktigt mkt föränn vi gick på bussen hem igen :)
1
Kingen sitter och väntar på bussen till Gbg..
När vi kom till Gbg tog vi direkt spårvagnen till Slottskogen där vi tränade lite freestyle, och trots att det var mkt folk och hundar där så var Kingen jätte duktig :)
2
Kingen
är så van vid både tåg, bussar och spårvagnar nu att han bara hoppar upp i ett säte och somnar direkt ;)
Framför oss satt en tant som nog trodde att det var jag som snarkade eftersom hon inte såg
Kingen :P
hundskafferiet
Sedan blev det lite shopping på Hundskafferiet :)
3
Som det syns på rutan så började det regna jätte mkt när vi skulle ta bussen hem från Nils....

Hemma var det ganska fint väder så jag "klädtränade" Deava lite ute i trädgården och till min stora förtjusning beetede hon sin precis som vanligt när jag tog på henne Kingens tröja :) Hon sprang omkring och lekte och var precis som vanligt. Jag ska verkligen träna henne att ha på sig kläder, så hon inte blir som Donna som verkligen inte gillar kläder och inte enns kan ha på sig ett regntäcke..
1
Är jag inte söt?? :)
2
Tröjan är köpt på Tradera.com men är liiite för liten för Kingen men passar jätte bra på Deava även om den kommer att passa ännu bättre när hon har växt lite till..
3

xoxo

Kommentarer
Postat av: Lina

Kolla gärna in min blogg och tyck till också !

2009-07-11 @ 23:39:32
URL: http://moliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0