Kingens mode

Hej, denna bloggen ska handla om min amerikanska cocker spaniel Kingen, hans liv, vänner.. och mycket mode :)

Jag vet att det är många människor som är emot hundkläder och tycker att det är "djurplågeri".. men jag håller inte med.
Kingen har faktiskt inget emot att använda kläder, han beter sig precis likadant när han har på sig kläder som utan. Jag tror att de som inte gillar hundkläder bara tänker på "paris hilton hunden" som får leva sitt liv i en väska och aldrig få vara en "riktig" hund.. men så är inte fallet. Ja, jag använder kläder på min hund men jag tränar också agility, freestyle och lydnad med honom. Han får dagliga skogspromenader och både fysisk och psykisk träning. Låter inte som en "paris hilton hund" tycker jag. Tycker du?

Slutligen så vill jag bara påpeka att jag aldrig skulle ta på min hund något som skulle vara obehagligt för honom, komfort och funktion är viktigare än att det är snyggt.


Husses lilla modell :)

Kommentarer
Postat av: Jenny Lagström

hahah kingen skulle äta paris hilton till frukost >_<

2009-01-11 @ 18:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0