Hunddag/Dagens outfit

Jag har äntligen fått lite skol-bilder från i måndags (måndag=hunddag), av min kompis/fotograf Josefin :D 
Jag hade en hel väska full med hundkläder med mig till skolan eftersom jag trodde att det skulle regna och därför ha användning för ombyten. Men icke då, vädret var faktiskt ganska behagligt så det fick till en början bara bli den gröna-puppia jackan eftersom det var lite lerigt på träningsplanen.

king

Det är inte så att jag gillar att visa bilder på mig själv :D
Men jag tänkte visa hur STOR Kingen faktiskt är, men ändå passar han i kläder :)


king

Påvägen hem fick Kingen ha på sig sin kamo puppia-tröja (igen). Jag känner att denna tröja har blivit lite tjatig nu, men nu när värmen börjar komma så får den nog följa med resten av vinterkläderna ner i en låda och upp på vinden :D

king


Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Kul att få se en bild på dig också! Vad fina ni är ihop :)

2009-01-30 @ 04:06:35
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Jenny Lagström

haha kläder som är storlek XXL ja =)

2009-01-30 @ 22:14:51
Postat av: Ida <3

Kingen verkar vara lika stor som min revo =)

2009-06-23 @ 16:30:27
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0