Dagens outfit

Idag var faktiskt första gången på länge som jag kommit hem från skolan, när det fortfarande var ljust. Så jag tog på mig min hundväska (som innehåller diverse hundgodis och leksaker) och tog med mig Kingen och hans "syster" Donna ut för att träna lite freestyle. Det gick väldigt bra för dem båda och jag hann faktiskt lära Donna att hoppa över mina ben innan det blev mörkt.

kingen

Kingen fick även idag använda sin kamo-puppia-tröja. Den sitter så himla bra och är lagom varm nu när plusgraderna börjat komma.

donna

Tänkte att även Kingens "syster" Donna (som är en jaktlabrador) skulle få vara med på kort idag. Hon är inte så mycket för hundkläder, men ett vanligt täcke tycker hon är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0