Model lab

Den 9feb var jag och mina vänner med respektive vovvar på model lab (http://www.modellab.se/) för att ta lite kort med oss och vovvarna :D Jag hade tänkt att skriva detta inlägg när jag hade köpt bilderna, men när jag var där för att hämta ut dem hade de spårlöst försvunnit!! :S
Så om ca: 2veckor ska jag åka tillbaka dit med Kingen för att ta nya kort.. Men inte hänger vi läpp för det, det var faktiskt en väldigt kul upplevelse och vi ville ändå gjärna göra det igen :)

king
Kingeling var Fears i Dog Artist koppel och ett rött halsband från JOKKE :D
g o p
Camilla hade med sig sin mittelspitz Glittra och sin griffon Pepsi :)
scott
Josefins tax Scott hade inga kläder med sig, men självklart fick han låna Kingens kläder.
Här är Scott i en tröja från Theo..
scott
..och här har han en av Kingens puppia-tröjor.. :D
diva
Lindas Tibetanska terrier Diva :)
anubis
När vi kom till Model lab möttes vi av denna lilla sötnosen :)
Chihuahuan Anubis, som skällde på våra vovvar hela dagen x)

king
Efter en lång dag som fotomodell var Kingen jätte trött...... <33

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha jaa det var lite hemskt det där, jag grät faktiskt haha :D! Jo bärväskor är jätte bra, försöker hitta en snygg som passar en blivande 5 kilos tibbe men det verkar vara rätt hopplöst xD!

2009-02-20 @ 20:02:32
URL: http://patriszija.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fearsiga hundar måste jag bara säga! :)



Keep up!

2009-02-20 @ 23:09:36
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Vad kul med riktiga proffsbilder på vovven! Vi ser fram emot resultatet, andra gången gillt :) Men dina egna bilder från dagen är också fina! Tuff tax :D

2009-02-20 @ 23:11:44
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0