skolhunden Kingeling

Idag har det varit svinkallt! På morgonpromenaden var jag påväg att frysa ihjäl och det blev ju knappaste bättre av att Deava sprang påmig så jag ramlade och fick ta tag med mina (vantlösa) händer i snön^^

Kingen fick idag följa med till skolan, till hans stora glädje. Han tyckte det var kul och gå runt och fjäska för mina klasskamrater ihop om att få lite godis ;) Under lektionen låg han och sov på ett av borden där han hade utsikt ifall någon skulle tappa något ätbart :P


Jag var så trött på min gamla header att jag slängde ihop en ny på 5min i photoshop på skolan. Visserligen inte så snygg men får vara sålänge. En ny header och design utlovas dock :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Kingen är så jäkla cool!

PRECIS sådär lugnt lägger sig Texas också. Jämnt. Verkligen.



;)

2009-12-18 @ 15:37:29
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0