Utställning

Jag har inte uppdaterat på ett tag nu eftersom jag och Kingen sovit över hos kompisar..
Idag var iallafall jag, Kingen, Linda och hennes systers engelska springer spaniel Chessie på valputställningen Västkustvalpen i Göteborg :) Chessie blev BIR (
Bäst I Rasen), BIG R (Bäst I Gruppen, Reserv) = hon kom 5a av ca; 40st hundar. På valputställningar tävlar inte de olika raserna mot varandra i sin rasgrupp, utan de tävlar mot alla raser i sin åldersgrupp^^ På utställningen tog jag över 350bilder så de kommer imorgon istället. Men här kommer bilder från gårdagens ringträning;
linda o chessie
Linda och Chessie :)
chessie o kingeling
Chessie och Kingeling :)

Hoppas att alla (både 2- och 4benta) mår bra :)


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tack så mkt :D Ganska nöjd själv också! Så roligt att vara lite kreativ! Ja, men vilken bra idé! Det måste jag ju absolut göra :) Tack för tipset!

2009-08-23 @ 22:48:18
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0