första praktikdagen..

Idag var det första praktikdagen på Björklunds Trimsalong, och det var lika roligt och intressant som jag hoppats på :) Dagens kunder var en shih tzu, en mellan pudel, en stor pudel och en dvärgschnauzer. Jag fick bada, föna, borsta, kamma och klippa tassar på hundarna. Men det som var mest intressant och lärorikt var att se på när hundfrisören Pauline klippte de olika hundarna :D
sch
en av Paulines dvärgschnauzrar.
mxellanpudle
den supersnälla och söta mellan pudeln :)
..om han varit mindre hade jag nog stoppat ner honom i väskan och tagit med honom hem  ;)

Imorgon är jag ledig från praktiken. Åker kanske in med Kingeling till Göteborg för att se om de fått in nyheterna från Puppia Hundskafferiet :)

Ha det bäst alla!
xoxo"

Kommentarer
Postat av: Jenny Lagström

Hopas att du kommer ner så att vi får ses :D Kingen saknar mig fattar du väl :)

2009-08-31 @ 22:06:22
URL: http://svartvitacirklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0