Posering

Idag har vi inte gjort så mkt, båda jag och vovvarna har varit trötta från gårdagen + att dagens väder har inte varit så kul.. Imorgon ska antagligen jag och Kingen åka in till Göteborg och träffa Linda och hennes tibbe-terrier tjejer* Mellan dagens regnskurar har jag iallafall hunnit med lite träning. Freestyleträning med Kingen, spår med Donna och sitt, ligg, stanna kvar med Deava :) Hon är jätte duktig och lär sig fort med klicker^^
Lite poseringsträning har vi hunnit med också och vist är hon duktig, men hon är inte lika tålmodig som den vana poseraren Kingeling ännu ;) men snart så^^
1
Deava poserar med t-shirt med krona och halsband från MacLeather^^

Hoppas att ni haft en bra dag*

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Ja, jag måste testa detta! Ingen aning om hur man gör dock, men det visar sig väl :) ska bli så spännande!

2009-08-16 @ 23:52:13
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Patricia

oj vad stor deava har blivit hur gammal är hon nu?



Jag försökte klicka in förra hunden men de gick inge bra haha :D. Men jag skall nog försöka med honom också, har bara fått för mig att jag inte gillar klicker. Vill mer använda rösten och så men det är ju smidigare med klicker att belöna i rätt ögonblick förstås.

2009-08-17 @ 08:57:12
URL: http://patriszija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0