Dagens outfit

Dagens outfit är Kingens "freestyle-halsband" med en charm i form av ett hundben och en vit rosett med stjärnor på..
Idag har jag och Kingen tränat freestyle i flera timmar och det har gått jätte bra. Det nya programmet är snart färdigt och det är suuuppper bra! Markus Karlsson se upp! :D (Markus var vinnare av Freestyle klass1 i USM 2008 + Agria freestyle cup klass1 2008.)! hehe..
Kingen har bl.a. lärt sig att, utan att jag visar med händerna och bara använder rösten, göra flera freestyle moment samtidigt som jag ligger nedpå marken. Detta skall resultera i att det ska föreställa att jag ligger död på golvet och att Kingen ska göra olika moment för att få mig att vakna, typ xD
 ..
xoxo

king
Kingen poserar med dagens outfit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0