Dagens outfit

Dagens outfit är en tröja från Puppe´, ett svart nithalsband, "påsk"charmen och en vit tofs.

Jag undrar, var är alla småhundar? När jag idag tog mig en svängom i Göteborg kom jag och tänka på att jag inte sett en enda minihund på hela dagen, så jag gick på hundjakt. Jag kom och tänka på att både chihuahua och chinese crested ligger högt upp på hundtopplistorna, så jag tänkte att någon sådan borde jag iallafall se..började leta efter någon hundnos uppstickandes från någon väska, men icke då..
Am staffar, staffar och diverse "pittbull"-hundar fanns det gott om i Göteborg, men inga småvovvar.. När det var som varmast för några dagar sedan såg jag några småvovvar sittandes i knäna på sina ägare i några cafer, men det var inte direkt gott om dem.. Så jag efterlyser Göteborgs småvovvar! Var är ni? Är det så att alla småvovvar blir lämnade hemma när deras ägare shoppar? Eller är det helt enkelt så att det inte finns så många småvovvar i GBG?? Bor alla minisar i våran huvudstad, S??
Men när jag kom hem till mitt lilla samhälle, ca: 40min får GBG, vad tror ni det första jag ser är?
Jo, en liten chihuahua, iklädd Puppia, promenerandes med sin unga matte precis vid centralstationen...
Jaså, det är här ni håller till, hemma hos mig.. :D


1
Kingen poserar fint på vår brygga..

2
Självklart måste Kingen göra en puppia-posé, för att visa det fina trycket på ryggen.. ;)

3
Det är svårt att hålla tungan rätt i mun när husse har godis med sig xD

4
Kan jag inte få lite godis nu, snälla??

Kommentarer
Postat av: Elin

Naww sötisen då =)



Ja det verkar mer inne med större hundar igen :S eller har alla små hundar gått i ide? :)



Må gott!!

2009-04-15 @ 18:48:23
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: mitsukai

Jag bor visserligen en bit utanför götet, men är ändå inne väldigt mycket i stan. Så här är en liten vovve man ser mycket av i de centrala parkerna, för självklart följer hon med =) Dock har hon en favoritväska att sitta i när matte går i affärer och tittar på kläder!

2009-04-15 @ 21:19:04
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Simone & Nellie

Kingen det är verkligen sötvarning på dej !! :O

fin bakgrund när han sitter på bryggan !

2009-04-15 @ 22:30:19
URL: http://everlastinglove.webblogg.se/
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Det borde snart krylla av minisar på uteserveringarna, fortsätt spana :)

Kingen är cool som vanligt, Puppia borde anställa honom vilken dag som helst!

Kram!

ps. Ni gissar så bra ;)

2009-04-16 @ 01:37:20
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: sofia och vovvarna!

Haha, ja de var ju synd att dom inte finns i hans storl! nu har dom sänk priset till 200kr också!

ja, små hundar finns det alltid kläder åt! :P

2009-04-16 @ 02:54:44
URL: http://thulasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0