Dagens outfit

Nu är vi hemma igen och det är skönt, borta bra men hemma bäst :D
I helgen har jag och Kingen haft roligt, det har blivit många härliga promenader i solen, freestyleträning, tittat på djur i Nolhaga-parken i Allingsås och mycket mer.. ;) Kingen tyckte att det bästa var att sitta i köket och tigga mat av mormor, som säkert slängde till han lite smått och gott när jag inte såg på.. ;P

När vi väl kom hem igen hade Donna och Kingen en 5minuters hälsningsritual i hallen och sedan blev det en härlig skogspromenad. Efter det tränade jag och Kingen agility.. och nu sitter jag här framför datorn, och Kingen ligger och sover som en stock i sängen :)

Dagens outfit är en sele (Spring Harness A) från Puppia och en blå rosett..

do
Kingen poserar med dagens oufit..

hopp
Agilityträning: Hopp.. :)

slalom1
Agilityträning: Slalom.. :D

slalom2
Kingeling <3

slalom3
hihi..

slalom4
slalom är roligt!

blommor
och lite mer posering.. :D

h
Lilla fölet som antagligen ska heta Harley med mamma Omida :)

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Välkomna tillbaka! Kingen ser ut att älska slalombanan :) Och lilla fölet är ju urgulligt!

Kramar!

2009-04-12 @ 16:51:31
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: marie och spencer

Snygg sele, gillar rutigt^^

fölet va hur sött som helst! mamman också för den delen :)

2009-04-12 @ 21:25:38
URL: http://naken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0