Dagens outfit

Dagens outfit är ett brunt läderhalsband med nitar och en beige rosett, mer blev det inte i värmen ;)
Idag fick stackars Kingen varken åka med mig till skolan eller med pappa i Göteborg..
I skolan hade vi en jätte bra föreläsning om blindhundar, och pga det varma vädret orkar inte Kingen sitta i en bil hela dagen.. Så för Kingens del fick det bli en trevlig dag hemma, där han och Donna gått flera härliga promenader. Donna doftar tydligen mycket gott just nu, eftersom Kingen springer efter henne precis som han gör när hon löper.. :D
   

king

Idag kom jackan från Puppy Angel på posten. Tyvärr var den lite kort i rygg och omfång. Jag trodde (dum som jag är) att Puppy Angel skulle ha samma storlekar som Puppia, där XXL sitter perfekt. Men tydligen så har Kingen XXXL hos Puppy Angel, så det blir bara att köpa en ny.. Skulle det inte vara skönt om alla stora "hundmärken" (Puppia, Puppy Angel, Pinkaholic mm.) skulle ha samma storlekar??

1
Den beiga sidan av jackan :)

2
...och den prickiga :)

Kommentarer
Postat av: kirre

Håller verkligen med dig i storlekar,har ganska mycket i mina vovvars garderob som är antingen för stort eller för smått. Lättare hade det varit om de fanns mer butiker med kläder här nere så man kunde prova det IRL här nere =)

2009-04-28 @ 08:02:14
URL: http://tasslyckan.blogg.se/
Postat av: marie och spencer

Snygg jacka! helst den beiga sidan :)

2009-04-30 @ 18:37:53
URL: http://naken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0