Dagens outfit

Dagens outfit är ett "guldfärgat" halsband med hundben på.
Igår blev det inget inlägg eftersom min trevliga kamera inte ville samarbeta med mig, men idag gick det bättre efter att jag hotat med att slänga ut den genom fönstret.. :D

Igår var vi hemma hos min mamma hela dagen och målade staket och gick på långpromenader. Idag har vi varit och promenerat i Ulricehamns mysiga gator där vi hittade en hund & katt affär, som tyvärr inte var öppen. Men genom skyltfönstret såg vi att de bla sålde DogARTIST-halsband, så dit kommer vi absolut igen.
I Ulricehamn fick även Kingen en taxkompis i en park som hete Sigge. De t.o.m lekte en liten stund, som är väldigt ovanligt för Kingen ;)
xoxo

dagens outfit
Kingen tittar ut genom fönstret och undrar vrf det inte är lika fint väder som det var igår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0