Dagens outfit

Dagens outfit är en hoddie från Puppia (Express), en matchande rosett och halsbandet från MacLeather.
Idag har jag och Kingen gått en härlig skogspromenad på 1 1/2 timme, och sedan har vi tränat freestyle och lite agility..

Efter det satt jag och tittade på
www.blocket.se, och fy f#n va söta vovvar det finns. Men det verkar som att minivovvs-modet börjar avta, då det finns massa minisar till salu för inte mycket pengar alls, t.o.m. renrasiga chihuaor under
10  000kr..
Vi får ju hoppas att tack vare att modet börjar avta, att vovvar inte köps som accesoarer utan som familjemedlemar.. Eller så börjar alla fattiga wannabees köpa småhundar nu när de är billigare :S jag hoppas på det första alternativet..

Och om det blir inne att ha stora hundar istället kanske det blir ännu värre, visst är det synd om en stackars chihuahua som inte får någon träning och inte får vara hund. Men om en pitbull eller liknande hamnar i samma situation kan bli livsfarligt.. En schäfer som inte får någon uppfostran eller hamnar i fel händer är ju mycket farligare för sin omgivning än en chihuahua.. Mitt råd lyder: Tänk er för innan ni köper hund, ni kommer att äga den i ca: 13år.. och om det inte passar, köp en guldfisk istället..
xoxo

df
Posering :)

mys
Mysstund..

pp
en sedvanlig puppiaposé :D

titta
Titta vad jag kan! :)

hejjjjj
3, 2, 1! Nu kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0